Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Malin - 4 februari 2009 21:33

Jag vet inte hur många timmar jag suttit och pysslat med min tenta idag. Det känns inte som att jag fått särskilt mycket gjort, eftersom jag mest av allt bara blir trött av att ens tänka på den. Någon vart har jag i alla fall kommit, men det börjar bli hög tid att sluta för dagen.


Jag tog självklart en paus för att titta på Topmodel (men arbetade flitigt under reklampauserna) och tråkigt nog åkte Elina ut. Nu ska jag börja tänka på att komma i säng, om än tidigt. Imorgon är det seminarium i Göteborg som gäller.

Av Malin - 4 februari 2009 16:19

Gårdagens träning gjorde jag väl påmind redan när jag vaknade imorse, genom att jag hade svårigheter med att ens ta mig ur sängen eftersom det känns en hel del i magen. Dagens träning var inte heller så smidig som den kunde ha varit, om det inte vore för att även bröstmusklerna gjorde sig påminda.


Även idag blev det träning på gymmet, eftersom jag lagt upp mitt träningsprogram på det sättet att jag tränar olika muskelgrupper olika dagar. Idag var det ben och rygg som gällde.  Jag kan nog vänta mig ordentligt med träningsvärk i de musklerna också, men skönt var det. Efter träningen växlade vi mellan ång- och torrbastu en stund för att sedan avsluta med grova scones från Espresso house. Riktigt goda, tycker jag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards