Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Malin - 10 februari 2009 20:50

Idag var min må-bra sak förmodligen en av veckans höjdpunkter: En helkropps massage. Riktigt härligt att få igång blodcirkulationen i händer och fötter. Kanske främst i mina isbitar till fötter. Kan det vara så att jag alltid håller dem såpass varma, att de inte klarar sig utan hjälp från utsidan?

Jag tycks vara spänd av naturen, vilket även yttrar sig genom att jag ligger och spänner mig en massa även när jag får massage. Men idag tyckte jag mig känna en förbättring - var inte riktigt lika spänd.


Har inte bestämt någon må bra-sak till imorgon, får se vad jag hittar på!



Av Malin - 10 februari 2009 09:04

Jag tycker att både katterna och hunden verkar vara lite stingsliga idag. De går runt och är vaksamma, bråkar lite med varandra och allt möjligt som inte sker i vanliga fall.


Idag snöar det i Trollhättan och jag ska just sätta i gång med tentaarbetet. Gjorde en för mig ny variant av smoothie idag: Mixade banan, blåbär och apelsinjuice, när det var färdigt hällde jag i lite Loka fläder-citron. Ganska tunn smoothie med mångnyanserad smak, svårt att avgöra om det är gott eller inte. Men det är det nog, tror jag...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards