Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Malin - 14 februari 2009 22:03

Det eviga problemet - glad alla hjärtans dag, eller vad heter det egentligen? Ni förstår nog vart jag försöker komma i all fall.


En stor del av dagen har trots att det är Alla hjärtans dag gått åt till att skriva på men tenta. Äntligen börjar man se att det finns ett slut på allt detta slit.


Jag tog i all fall en paus för att gå ut och äta med Janne, idag blev det en indisk restaurang som jag varit sugen att gå till igen sedan jag testade deras efterrätt; indisk glass med mangosås.


Trots att jag egentligen blev jättemätt av själva maten lyckades jag trycka ner en efterrätt och det ångrar jag inte för en sekund. Såå gott! Nu är jag förövrigt väldigt sömnig och har en hel del träningsvärk från gårdagens yoga.

Av Malin - 14 februari 2009 11:54

Eftersom mina fingrar envist strejkade igår kommer rapporten om gårdagens träning först idag. Jag var på ytterligare ett lunchpass i yoga, poweryoga närmare bestämt.


Till en början kunde jag inte slappna av över huvudtaget, utan kände mig snarare rastlös och inte ens koncentrerarad nog att blunda. Det är lite märkligt att det blir svårare att blunda när man inte kan slappna av, men jag antar att det hänger ihop; kan man inte slappna av är man nog mer benägen att titta på alla runt omkring.


Efter ett tag blev det bättre och riktigt svettigt en stund.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards