Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Malin - 26 februari 2009 23:19

Jag hade egentligen planerat att gå på ett cykelpass idag, men med ond rygg kändes det bättre att ta det lite lugnt. Istället tog jag med mig Flora ut i dagsljuset på en promenad, där hon för första gången fick se en häst på nära håll. Hon var ganska fascinerad, kan jag säga.


Promenaden gav lite välbehövd energi som jag spenderade på att frisera häcken lite (och då syftar jag på den runt huset). Jag vet inte om man direkt ska klassa det som träning, men fysiskt arbete är det i alla fall - som kan bli ganska svettigt!

Av Malin - 26 februari 2009 17:58

Igår var jag och tränade Body Combat för första gången på väldigt länge. Det var nog den hårdaste träning på länge också. Det började bra och skönt, hur som helst, men efter halva passet vet jag inte vad som hände; korsryggen började värka.


Inte värre värk än att jag kunde fullfölja passet (om än med lägre intensitet). Väl hemma började det dessvärre göra mer och mer ont. Kanske sträckte jag någon muskel i korsryggen under passet? Inte vet jag, men det vore väl inte omöjligt. Idag har jag träningsvärk i större delen av kroppen, så ryggen känner jag inte av lika mycket längre.

Av Malin - 26 februari 2009 15:05

Jag blev utmanad av : Maj, på http://majlindman.blogg.se/


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

 1. Vad heter du?: Malin
2. Ett ord på fyra bokstäver:  mini
3. Flicknamn: Maria
 4. Pojknamn: Morgan
 5. Yrke: Modell
 6. Färg: Marinblå
 7. Klädesplagg: munktröja
8. Mat: Morötter
9.Sak i badrummet: Munskölj
10. Plats/stad: Mulltorp
 11. En orsak att vara sen: Mögel
12. Något man skriker: Min!
 13. Film: Min bästa väns bröllop
14. Något man dricker: Milkshake
15. Band:  Marilyn Manson
 16. Djur: Mupp
 17. Gatunamn: Mellomgården
 18. Bil: Mitzubitzi (som jag kör, men inte kan stava till)
19. Sång:  Mmm papi (Britney Spears)

 

Jag utmanar:

http://modemix.blogg.se

http://emeliefyhr.blogg.se/


Vet inte riktigt vem jag ska utmana, så känn er fria att anta utmaningen!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards