Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Veckans toppen och botten

Av Malin - 8 februari 2009 18:38

Här är några saker som jag tyckt varit bra, respektive dåliga den här veckan. Är lite dålig på att lägga upp det varje vecka, men jag försöker i alla fall!

 

Topp tre

 
  • 1 Att komma i gång med träningen igen, det har jag längtat efter länge
  •  
  • 2 Max fajita sallad, bra snabbmatsalternativ
  •  
  • 3 Du är vad du äter på tv igen
  •  

    Botten tre

     
  • 1 Krångliga Melodifestivalen, på den här punkten är jag en sann bakåtsträvare
  •  
  • 2 Bloggar som inte använts på flera år eller kanske inte över huvudtaget, som ligger och ockuperar bloggnamn som jag kan tänka mig att byta till
  •  
  • 3 Jag har tappat min ena vante
  •  
     
    malin

    malin

    8 februari 2009 18:46

    sv. jaa, jag hittade två klänningar :) men haft en bra dga då?

    http://lindblommalin.blogg.se

     
    Linnea

    Linnea

    8 februari 2009 18:54

    Det borde typ finnas nåt att om man inte är aktiv inom en viss tid på bloggen så tas den bort :o Typ 6 månader eller nåt sånt. :p

    sv; tack :D
    jo, kitty är inte heller bra. hon kan åka ut nästa gång :p
    precis, väldigt krångligt med melodifestivalen nu

    http://neafoshoo.blogg.se

     
    CARRO - ThinkPink

    CARRO - ThinkPink

    8 februari 2009 19:01

    SV: förmodligen så kommer de till stockholm först iallafall :)
    jo det är okej..
    har du haft en bra helg?

    http://thinkpinks.blogg.se

     
    Dragana

    Dragana

    8 februari 2009 19:19

    Åh, jag gillar Du är vad du äter också!

    http://iseedee.blogg.se

     
    styledotcom.blogg.se

    styledotcom.blogg.se

    8 februari 2009 20:17

    Åh va ja önskar att snön va försunnen här ,
    näe ja gillar då verkligen inte att åka skidor

    http://styledotcom.blogg.se

     
    Cat

    Cat

    9 februari 2009 14:03

    Haha! Va go du e då.. Punkt 2 på bottenlistan..=P Men håller med dig, sådant är tråkigt. De borde ju tas bort efter ett tag om de ej används..

    Precis...det blir lite kallt om fossingarna då.. Fast värre var igår när smarta jag tog på mig Foppatofflor när vi sprang över till grannhuset.. Burr..svinkallt om fötterna. Självklart trampade jag ju i en stor snöhög också! =P

    Blev en supermysig dag med gubben min igår! =D
    Hoppas du har en bra måndag!

    http://cattitude.blogg.se

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Malin - 28 februari 2009 20:25

    Nu har jag fixat och trixat med det här bloggbytet länge nog. Bloggnamnet blev inte hälsorelaterat, eftersom jag helt enkelt inte kunde hitta något som kändes riktigt rätt.   Numera hittar ni mig på http://vixies.blogg.se ...

    Av Malin - 28 februari 2009 14:42

    Tanken var att jag skulle titta på Lets dance igår kväll, men istället fastnade jag i att försöka förstå hur man gör en snygg bloggdesign. Det är inte helt lätt att veta vad som är vad, egentligen så det blev en hel del "prova sig fram".   För tillf...

    Av Malin - 27 februari 2009 19:55

    Alla dieter är lika bra, eller lika dåliga beroende på hur man vill se på det. Så skriver Aftonbladet i en artikel som publicerade igår. En amerikansk studie där 800 överviktiga eller feta personer fått äta enligt fyra olika dieter bekräftar att det ...

    Av Malin - 27 februari 2009 13:51

    Ni kanske minns att efter nyår bestämde mig för att inte äta något godis under åtta veckor (förmodligen minns ni det, eftersom jag tjatat om det nästan dagligen). Nu har hur som helst veckorna passerat och jag har - som jag skulle vilja beskriva det ...

    Av Malin - 27 februari 2009 09:58

    Äntligen fredag, som man brukar säga. Eftersom jag varit hemma hela veckan och skrivit C-uppsats känns det egentligen inte som så stor skillnad att det är helg, eftersom jag vet att jag kommer pyssla och plocka med skolarbetet ändå. Det börjar dessut...

    Presentation

    Omröstning

    Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
     Ja
     Jag försöker göra det
     Nej
     Nej, jag bryr mig inte om sådant

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28
    <<< Februari 2009
    >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards