Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

Mätt och sömning

Av Malin - 14 februari 2009 22:03

Det eviga problemet - glad alla hjärtans dag, eller vad heter det egentligen? Ni förstår nog vart jag försöker komma i all fall.


En stor del av dagen har trots att det är Alla hjärtans dag gått åt till att skriva på men tenta. Äntligen börjar man se att det finns ett slut på allt detta slit.


Jag tog i all fall en paus för att gå ut och äta med Janne, idag blev det en indisk restaurang som jag varit sugen att gå till igen sedan jag testade deras efterrätt; indisk glass med mangosås.


Trots att jag egentligen blev jättemätt av själva maten lyckades jag trycka ner en efterrätt och det ångrar jag inte för en sekund. Såå gott! Nu är jag förövrigt väldigt sömnig och har en hel del träningsvärk från gårdagens yoga.

 
 
Linnea ;>

Linnea ;>

14 februari 2009 22:52

Mysigt att käka på resturang :D

sv; hoppas du haft en bra dag :D
okej, hehe :P

http://neafoshoo.blogg.se

 
Dragana

Dragana

14 februari 2009 23:19

Glass låter jätte gott, men vad hände med 8 veckor utan godis?

http://iseedee.blogg.se

 
jessie

jessie

14 februari 2009 23:49

Weei, äntligen kan jag se hur din blogg ser ut. =) Annars har den varit hel knasig. :S

Sv: Ne, jag håller med dig. Tycker första deltävlingen var hel kass faktiskt.

Australia var sjukt bra! Tycker verkligen att du ska se den ifall du inte har sett den =)

http://Shareyourreality.blogg.se

 
Fanny

Fanny

15 februari 2009 11:21

jo de var en underbar dag älskar min syster barn så mycket, sällan man får träffa dem när man bor 70mil ifrån dem...en perfekt alla hjärtans dag=)
den lät lite slit samma, va har d tenta i? Fast indisk mat lät underbart. ja ä sån me ska alltid ha efter rätt även om ja ä propp mätt.

http://banny87.blogg.se

 
Maj

Maj

15 februari 2009 12:01

Ja, de brukar bli riktigt härliga vinterbilder då :)

Tack dsm! Låter ju inte helt fel att äta på Indisk resturang!

http://majlindman.blogg.se

 
Hanna

Hanna

15 februari 2009 13:43

Ohh indiskt som e så gott, blev jag grymt sugen på nu! Annars körde vi på räkor å vitt vin igår, me min KOMPIS alltså, hah, fast d måste sett ut som en riktig dejt :)

http://zubble.blogg.se

 
Bella

Bella

15 februari 2009 14:10

Nu är jag tillbaks :D

http://bellablogg.se

 
emma härnqvist(perfektion

emma härnqvist(perfektion

15 februari 2009 14:14

roligt att du verkligen ska byta.. de är så mycke lättare att besöka dig då.. vet inte varför men de har bara inte blivit av att jag läser din blogg kontinuerligt. och de brode jag göra för dne är riktigt bra.

och angående de där med körkort: jag hatar att säga så där, att jag itne behöver de för att marcus, mor eller far kan köra mig. visst, de gör de. men jag vill även kunna köra dem. ja du vet ju som redna har körtkort :) kram

http://perfektion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 28 februari 2009 20:25

Nu har jag fixat och trixat med det här bloggbytet länge nog. Bloggnamnet blev inte hälsorelaterat, eftersom jag helt enkelt inte kunde hitta något som kändes riktigt rätt.   Numera hittar ni mig på http://vixies.blogg.se ...

Av Malin - 28 februari 2009 14:42

Tanken var att jag skulle titta på Lets dance igår kväll, men istället fastnade jag i att försöka förstå hur man gör en snygg bloggdesign. Det är inte helt lätt att veta vad som är vad, egentligen så det blev en hel del "prova sig fram".   För tillf...

Av Malin - 27 februari 2009 19:55

Alla dieter är lika bra, eller lika dåliga beroende på hur man vill se på det. Så skriver Aftonbladet i en artikel som publicerade igår. En amerikansk studie där 800 överviktiga eller feta personer fått äta enligt fyra olika dieter bekräftar att det ...

Av Malin - 27 februari 2009 13:51

Ni kanske minns att efter nyår bestämde mig för att inte äta något godis under åtta veckor (förmodligen minns ni det, eftersom jag tjatat om det nästan dagligen). Nu har hur som helst veckorna passerat och jag har - som jag skulle vilja beskriva det ...

Av Malin - 27 februari 2009 09:58

Äntligen fredag, som man brukar säga. Eftersom jag varit hemma hela veckan och skrivit C-uppsats känns det egentligen inte som så stor skillnad att det är helg, eftersom jag vet att jag kommer pyssla och plocka med skolarbetet ändå. Det börjar dessut...

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards