Alla inlägg den 15 december 2008

Av Malin - 15 december 2008 22:28

Idag var jag på poweryoga, för första gången på några månader. Det var en annan instruktör än jag väntat mig, eftersom hon som brukar ha passet drabbats av magsjuka.


Jag tycker inte att jag har några problem med att hänga med i övningarna, men däremot tyckte jag att instruktören gick väl fort fram under solhälsningarna. Hann inte riktigt andas så långsamt som jag ville, vilket medförde att passet till en början kändes stressande. Som tur var blev det bättre allt eftersom passet fortlöpte och kan sammanfattas som ett mycket behagligt träningspass.


De som deltog i kom i gång-kursen på Älvhögsborg fick idag hämta ut en present i receptionen; ett presentkort på 30 minuters floating - ingen dålig present. Nu är det hög tid att jag stänger av datorn och försöker varva ner och sova.

Av Malin - 15 december 2008 22:20

...idag till exempel. Eftersom det knappast är troligt att dagen skulle få fler timmar får man istället prioritera den tid man har. Idag har jag prioriterat att göra en massa olika saker, till bekostnad av sömn och lite mat.


Hade en spännande dag på praktiken, som övergick till att jag träffade min storasyster för en fika, snabb tur på stan och sist vila en stund i hennes lägenhet. Därefter gick vi och tränade tillsammans, vilket ni får läsa mer om snart. Nu sitter jag hemma hos Janne och ska alldeles strax äta en extremt för senad middag - jag borde egentligen sova nu. Dessutom har jag och Janne varit hemma hos mig en sväng för att hämta lite saker.

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards