Alla inlägg den 21 december 2008

Av Malin - 21 december 2008 22:33

I vanliga fall har vi inget annat lov än över sommaren, men i år hade jag några dagar att ta ut. Eftersom jag valde att lägga mina dagar nu över jul resulterar det i hela två veckors ledighet, inte helt fel. Visst kan jag inte låta bli att tänka att jag kanske missar något jätteroligt på praktiken, men samtidigt blir det en välbehövd uppladdning inför våren eftersom det inte blev mycket av sommarlovet i år heller.


Under kvällen har jag och min lillebror spelat Singstar, alltså sjungit kareoke. Han hade lite ont i halsen, vilket blev till min fördel. Vad ska man då hitta på här näst? Är i alla fall inte tillräckligt trött för att gå och lägga mig.

Av Malin - 21 december 2008 19:44

Så var rummet städat och tomtarna framme, bara pepparkakorna som saknas


Av Malin - 21 december 2008 16:34

Idag ska jag lägga min energi på att städa och plocka fram tomtar och liknande. Har dessutom planerat att baka pepparkakor, men har varit lite seg i start idag. Ingen fara på taket, som tur är – det som inte blir gjort idag kan alltid göras imorgon, eller så struntar man i det helt och hållet. Verkar som att min familj tröttnat på det här med pepparkaksbak, för om inte jag gör det skulle vi nog inte få några pepparkakor alls. Personligen tycker jag att hemmagjorda pepparkakor, eller åtminstone sådana där man köper färdig deg och gräddar själv, är många gånger godare än färdiga.


Nu åker mysbyxorna på, ska jag sätta på lite uppiggande musik och komma i gång med städningen!

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards