Alla inlägg den 16 december 2008

Av Malin - 16 december 2008 20:32

Är trött, så nu ska jag se på Debatt och sedan sova. Har en lång dag framför mig imorgon, så återkommer först imorgon kväll.

Av Malin - 16 december 2008 19:57

Idag var jag på gymmet och ägnade mig åt cirkelträning. Var som tur är inte så mycket folk på gymmet när jag kom, annars kunde det blivit svårt. Kan hända att det finns någon annan definition, men för mig innebär det att man gör ett set av en viss övning, för att därefter byta till en annan övning. Det blir alltså ingen vila mellan ett set, eftersom man byter övning och muskelgrupp. Går ganska fort att komma igenom träningspasset på det här sättet och blir lite svettigare. Återigen blev den ordinarie planen slopad; att gå på aerobics. Nästa termin ska jag defintivt ta tag i det, om inte tidigare.

Av Malin - 16 december 2008 12:52

Imorgon ska jag åka till Göteborg och ha slutseminarium. Det är nog det som tydligast talar för att den här terminen och praktiktiden är näst intill slut. Morgondagens seminarium har känts väldigt avlägset hela hösten, nästan så att det knappt känns som att det är imorgon. Nu ska jag, väldigt mätt efter lunchen, återgå till arbetet. Vet inte riktigt vad eftermiddagen har att erbjuda, så det återstår att se.

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards