Alla inlägg den 6 november 2008

Av Malin - 6 november 2008 16:18

Som sagt fyller Camilla år idag och dessutom fyller min lillebror år på måndag, så om en stund ska vi iväg och bowla. Men först ska jag samla energi genom att vara ute i friska luften en stund och frisera häcken runt huset. Återkommer senare med en redovisning av kvällens gång och inte minst – vem som är bäst på bowling.

Av Malin - 6 november 2008 07:32

Idag blev det till att gå upp extra tidigt eftersom min lillasyster fyller 18. Bor man i Trollhätteområdet rekommenderar jag att man tar sig en liten titt på henne i ttela.

 

Extra tidig morgon i samband med extra sen kväll är inte någon bra kombination. Min ”extra sena” kväll är allt annat än spektakulär – lyssnade på en halv timmes lång avslappningscd innan jag somnade just för att slappna av och koppla bort tankarna, men fick istället extra mycket tankar som snurrade runt när jag väl stängde av den. Grundtanken att jag skulle somna lugn och tömd på tankar gav snarare motsatt effekt. Ingen höjdare för min del, kanske bättre att använda mitt på dagen för att ladda batterierna lite.

 Nu sitter jag med en kopp varmt vatten och funderar över hur jag ska skapa lite energi för den här dagen.

Presentation

Omröstning

Äter du 500 gram frukt och grönsaker om dagen?
 Ja
 Jag försöker göra det
 Nej
 Nej, jag bryr mig inte om sådant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards